1 Şubat 2012 Çarşamba

şubat demek aşk demek şubat demek kırmızı demek :)))

Şubat ayı dediğim gibi aşk ayı kiminin 14 şubat dediğinde tüyleri diken diken olur kimininde içi de kımıl kımıl olur. 14 şubat için sürekli bir şeyler söylenir,tartışılır. Yok efendim ne gerek var ben aşkımı bir güne mi sığdıracağım, yok efendim bugün kadar şaçma bir şey olamaz.
Kimine görede yeni birşeylerin başlangıcı olabiliyor.(Evlilik teklifi ve nişan söz gibi ) :)
Ben bunların tam ortasındayım...Evet, o günü farklı geçirmek ilişkileri besliyor diye düşünüyorum ama abartmamak şartıyla. Ben yılbaşında dışarda olmaktan hoşlanmadığım gibi sevgililer gününde de dışarda olmaktan hoşlanmıyorum. Herşeyin fiyatları 2 katı oluyor. En basiti normalde bir gül almak isteseniz 5 TL felan ama o gün sanki altın suyuna batılırmış gibi  20 - 50 TL'den aşağı değil  ve mıç mıç ilişkileri görüyoruz.
Neyse gelelim günün anlam ve önemini belirten giyim kuşam ve hediye olaylarına.... :)
İlla baştan aşağı kırmızı olmaya görek yok olayını şeyini çıkartmayalım
En ufak bir kırmızı detayı bile olaya hava katabilir. ojeler'den,ruja,kolyeden,küpeye kadar küçük detaylardan durumu tamamlar. tabi ağır olmak isteyenlerede sözümüz yok hepsi için örnekler verecek olursak...



















Kırmızı deri pantolon çok güzel ama biraz vücut ve cesaret isteyen birşey




Tek başına kırmızı ayakkabı bile süper bir ayrıntı






Kırmızı biberde Aşk acısı çekenlere :)

2 yorum:

GüzelGül dedi ki...

offf su kirmizi sevilmez canim dimi :))

Mein Blog/Blogum

Minikooo dedi ki...

Üç kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun diye boşuna dememişler dimi canım.
Bende çok severim :)))