16 Nisan 2012 Pazartesi

kuzen nişanında ben :)

Uzun zaman oldu yazamayalı:( ofisimizde işlerimiz çok yoğun birde üstüne kuzenimin nişanı eklenince artı bir yoğunluk oldu Ama çok şükür güzel bir şekilde atlattık nişanımız darısı düğünümüzün başına :)
Daha önceki postlarımda belirtmiştim yengemle iş birliği içinde yeni bir kıyafet daha hazırladık. Yengeciğimin ellerine sağlık çok severek ve beğenerek giyeceğim bir elbisem daha oldu :)








Tesettürde şıklık



Küçük prenslerimizi eklemeden geçemedim :)))





Bu son pozuda sizler için çekildim :)))


4 yorum:

fashion doctor dedi ki...

darling,you are gorgeous! lovely dress! xoooo

Minikooo dedi ki...

thank you :))))

GüzelGül dedi ki...

cok güzel olmussun canimmm masallah ben cok begendim elbiseyi :)

Mein Blog/Blogum

Minikooo dedi ki...

canım güzelgülüm çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim....