15 Kasım 2011 Salı

Bayramda Akçay Molası:)

Evet arkadaşlar size sürekli moda postları hazırladım şimdi yönü başka bir yöne çevirmeye karar verdim :)))
Bir değişiklik olsun dedim ve size gezi post'tu hazırladım :) Bayramda küçük bir kaçamak yaptık eşimle... Akçay'a hep geçerken uğradığım için güzelliğinin pek farkında değildim. Bu sefer Altınoluk Akçay turu yapma fırsatımız oldu gerçekten mutlaka gidilmesi,gezilmesi gerekir. Fotoğraf çekmeyi de çok sevdiğimiz için eşimle bol bol fotoğraf çektik ve bunları sizinlede paylaşmak istedim...
Veee karşınızda küçük bir Akçay turu :)))




Martılara simit atmk çok zevkli. Kesinlikle tavsiye ederim :)) ertesi gün kollarım ağrımadı değil 3-5 tane simit atınca yorucu olabiliyor :)




Arada koçisime poz vermektende eksik kalmadım :)


Akçay'da Gün batımı süperr







Küçük beyin  ceketini çok beğendim onuda çekmesem olmazdı:)

yerim sizi ben yaa:)
















4 yorum:

Süslü ve pembe dünyam dedi ki...

Ah o gün batımı ve martılar...Ne de güzelmiş oralar gitmek lazım...

Minikooo dedi ki...

ve denizi muhteşem desem... Çok temiz ve çok güzel nereye gidersen git dibini görebiliyorsun..
bencede gitmek lazım pembiş ;)

GüzelGül dedi ki...

aaaa ne güzel kareler bunlar böyle valla cok imrendim :) ama sayende gezmis olduk.

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Minikooo dedi ki...

sağol güzelgül'cüm
Tr'ye tatile gelirsen mutlaka uğra derim :)))