22 Kasım 2011 Salı

Yeşilçamın Unutulmazları:)

Bu sabah bir haber sitesinde gördüm yeşilçam oyuncularını. Gözümün önünden geçti bütün sahneleri.
Karpuz güzeli Adile Naşit, Çöpcüler Kralı Şaban, Bir okull klasiği Hababam Sınıfı ve daha nicesi. Şu anda defalarca verseler Tv'de bıkmadan izlerim hatta canım sıkıldığında açar izlerim çok şükür elimizin altında internet denen bi harika var eskiden böyle filmleri izlemek için ya tv'de beklerdik yada video kasetini alırdık ama şimdi ister cd-dvd'si al ister netten izle...
Eski filmleri izleyebiliyoruz. Her  ne kadar repliklerini ezbere bilsekte,ama yeni filmler öyle değil "Aman daha kaç kere izlicez" ."Bu filminde ...'unu çıkardılar" diyoruz felan filan işte ama eski filmler herzaman yeri ayrı benim için.
Eski fotograflarını araştırdım,karıştırdım biraz  neler varmış neler içinden çıkamadım o yüzden posttum bayağa gecikti...Ben Adile Naşit hiç gençlik hallerini bilmezdim hele çoçukluk fotografını ilk defa gördüm birde Kel Mahmut Münir Özkul'u o hep yaşlı ne kadar gençliğindede oynasada onu hep yaşlı olarak hatırlıyorum.hiç genç halini görmedim bilmemde...
O zamanların ikoncanıda sanırım Gülşen Bubikoğlu hala yazlık elbiseleri gündemde :) Hatta bizde bir ara bizde moda olan isim kolyesi ozamanlarda modaymış....
Şimdi Fotoğraflara bakma zamanı :))))







Kardeşi Selim Naşit'le

Hulusi Kentmen... Tonton sevimli dedemiz:) Ben kendisini hep babacığıma benzetmişimdir. 
Cevat Kurtuluş ilkokuldaydık okulumuza gelip tiyatro gösterisinde bulunmuştu ondan sonra sevmeye başlamıştım nedense.Daha öncede seviyoduk ama o zaman yanımıza gelip bizi sevip bizimle oynaması ayrı bişeydi çoçukluk işte:)

Başka bir orjınal adam Şener Şen :) Gülmek için onun suratına bakmak yeterliydi gerçi şimdi bize daha ciddi davranıyor.Çiçek Abbas filmi ayrı bir komedi onunla ilgi bir anımda var arkadaşım ismini verip kendisini afişe etmim :) mide kanamaması geçirdiği bir dönemde hastane odasında yatarken gündüzden Çiçek Abbas filmi olduğunu öğreniyor yalnız filmin başladığı saatte onun serum zamanı olduğu aklına geliyor ve karar kara düşünüyor ne yapsam ne etsem bu filmi kaçırmasam diye neyse aklına bir muzurluk geliyor ve hemşire gelip serumu takıyor ben daha sonra gelip çıkartıcam diyor hemşire gidince serumun ayarını değiştirip hızlıca akmasını sağlıyor. tabi bi süre sonra kolu farklı bir hal alınca film keyfi yarıda kesiliyor aklı kıt arkadaşımın.Hemşireden biraz azar işittiktren sonra kendine geliyor.ve hala film bittimi diye soruyor. Erkek milleti işte napıcan....





























O Zamanların İkoncanı :)

mimik güzeli 







En sevdiğim filmin en sevdiğim sahnesi :)



1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.