14 Eylül 2011 Çarşamba

FASHION'S NIGHT OUT İSTANBUL


Bu parti kaçmaazzzz...Fashions Niht Out 15 Eylül Perşembe akşamı Nişantaşı,Bağdat caddesi ve İstinye Park'ta gerçekleşecek...Akşam organizasyonda mağazalar çeşitli etkinlikler, partiler ve ünlü isimlerin katılımıyla gece geç saatlere kadar açık kalacak.
Bazı mağazların kısaca etkinliklerini özet geçtim duymadım,görmedim,bilmiyorum olmasın moda ile ilgilenen herkese duyrulur... :)





Avon  BağdatCaddesi’ndeTürkiye 2011 yüzü olan Azra Akın’la sevenlerini buluşturuyor.  
Aydın Saat: Bir saat alana bir Hip Hop saat hediye edecek.  
Bally: Çekilişle 160. yılına özel  koleksiyonundan bir çanta hediye edecek.
Derimod: Yüzde 20 indirim uygulayacak. İkinci ürüne yüzde 50 indirim sunacak!  
 H&M: Kendi tişörtünüzü tasarlayabileceksiniz.  
Lacoste: Bağdat Caddesi ve Nişantaşı mağazalarında yüzde 20 indirim var. İstinye Park mağazasında ise Pascal Nouma ile fotoğraf çektirip, imzalattırmak mümkün.  
MaxMara: Nişantaşı ve İstinye Park mağazalarında 60 yıllık sergisi düzenliyor.  
Park Bravo: Atık kağıtlardan yaptığı aksesuarları satacak, gelirlerini bir yardım kuruluşuna bağışlayacak.  
Pelinli: Bütün ürünlerde yüzde 15 indirim yapılacak. 1000 TL ve üzerine ise pırlantalı bileklik hediye verilecek.  
Rowenta: Saç uzmanları saçlarınızı şekillendirecek  
Saat&Saat: Özel stil danışmanlığı hizmeti sunuyor.  
Teknosa: Bahar Korçan ve Moda Tasarımcıları Derneği’nin elektronik atıklardan yarattığı tasarımları sergileyecek.  
Tommy Hilfiger: İstinyePark’ta thestylebyme.com sitesinin kurucusu Ceylan Atınç stil danışmanlığı yapacak...
ALDO Fashion's Night Out'u Tülin Şahin'le kutluyor!!!
Saat 20:00'de catwalk açılışını kaçırmayın!  Tülin Şahin ile aynı podyumu paylaşma fırsatını yakalayıp, göz alıcı flaşlar altında profesyonel fotoğrafçılara poz vermenin keyfini çıkarabilirsiniz :))) 
DJ eşliğinde eğlenceye kendinizi kaptırmışken başka sürprizlerede hazırlıklı olun!
Ben sabırsızlıkla bekliyorum çektiğim fotoları sizlerle paylaşacağımdan şüpheniz olmasın :)))






 

Hiç yorum yok: