13 Eylül 2011 Salı

Kalbim Ege'de kaldı :(

Merhabalarr:)

Bayram tatilini iyi değerlendirmeye çalıştım (salgına yakalanmam haricinde...) İzmir,seferihisar,sığacık,teos,alaçatı,çeşme ve ılıca gezileriyle tatilime son verdim :(
bol bol fotograf çektim :) belki gitmeyen kalmamıştır ama ben yinede belirteyim mutkala gidip görülmesi gerek...Kalbim ege kaldı desem yeridir. malesef orada salgına yakalandım  bir gün boyunca deniz kum güneş 3'lüsündende uzak kaldım :( günü hastanede bitirdim 3 şişe serum yiyerek :( ama ertesi gün çok iyi olmasamda kaldığım yerden devam ettim bigünümü daha otel odasında geçirmeye hiç niyetim yoktu neyse konuyu daha fazla uzatmadan  hemen fotolara geçiyorum :))


yukarıdaki fotolar teos'a ait

burayı hatırladınız dimi :) bitip tükenmek bilmeyen kavak yellerinin aslının evi ve sürekli buluştukları liman:)


 işte çeşme altınkum beach ve en sevdiğim manzara:)











Veeee işte karşınızda alaçatının güzel sokakları ve mağazaları...
tabi orda herşey damla sakızlı votkası bile :) tavsiyederim değişik bi tat :)))

Hiç yorum yok: