22 Eylül 2011 Perşembe

Emmy ödülleri 2011

Televizyon dünyasının oscaları olarak bilinen Emmy ödülleri sahiplerini buldu...
Törende herkes birbirinden şıktı... (şıkmışş)
Bende araştırdım, karıştırdım,kestim ,biçtim ,yerleştirdim beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim iste size kısaca geceden özet görüntüler... :)))





                                                              Kırmızı halıda yine kırmızı şıklığı ön planda :))))

                                              

Heidi Klum elbises Christian Siriano,ayakkabıları Christian Louboutin,Julie Bowen tercihi Oscar de la Renta çantası Judith Leiber,Heather Morris tercihi Masai Payan,Minka Kelly dantel elbisesi Christian Dior
    Claire Danes elbisesi Oscar de la Renta,Emily Blunt gece mavisi elbisesi Elie Saab
Nina Dobrev tercihi Donna Karan çantası Judith Leiber ( Benim 1. favorim bu elbise oldu)
Minka Kelly dantel elbisesi Christian Dior ( 2. Favorimde bu)

Hiç yorum yok: