6 Ekim 2011 Perşembe

Düğün dernek zamanı... :)

Şimdi Düğün dernek zamanı. Sizinlerin böyle bi telaşı varsa bi kaç örnek veriyorum belki biraz fikir edinirsiniz yada ilham alırsınız. Malesef bizde böyle bi telaş yok hepsi birbirinden tembel :(ama ben artık olsun istiyorum.Böyle kıyafet araştırmasına gireyim,kumaş derdine düşeyim,renk cümbüşüne gireyim ama neeerrdeeeee:( gerçi bu sefer aklımda bişeyler var bişey olsa hemen yengemin kapısındayım haa bu arada benim yengem terzidir. Bana 3.gün içinde çok güzel bir nişan kıyafeti hazırladı. kumaş, model ,kalıp, süsü püsü, taşı derken 3. gün içinde bitirdi. Çookta güzel oldu tabi arkasından kına ve gelinliğimde ona aitti. En son 2 tane küçük prensimiz var onların sünneti için kıyafet hazırladı onlarıda sizlerle tek tek paylaşırım...Bende 2 bekar abi, bi abla ve biton kuzen var hepside hemen hemen bekarlar valla bian önce birilerini bulsunlar diye elimden geleni yapıyorum ama ıı ıhh :( bizde yok bare başkalarına bir faydamız olsun değil mi?
Birebir aynısı olmasada birini rengi,birini kumaşı,birini modeli derken ortaya çok güzel şeyler çıkabilir.


2.Prensimizin sünnetinden bahsetmiştim bu üç fotoğraftaki kıyafetler arasından çok kararsız kalmıştım en sonunda baştaki beyaz elbisede karar verdim ama biraz eklemelerim oldu tabi:) diktirdiklerim bir sonraki post'tumda olacak:)


Pronovias bu sene pile ve yanda şal kullanmış şal felan benim pek tercihim değil ama beğenenler vardır tabiki :)

Pronovias

Pronovias

Hiç yorum yok: