5 Ekim 2011 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK BİR SOKAK STİLİ :)

Merhaba Arkadaşlar,
Bazı arkadaşlardan mailler alıyorum. Bu mevsimde ne giyelim? Akşam arkadaşlarımla dışarı çıkıcam ne giysem? diye....Ben bi moda editörü değilim malesef (ama olmak isterdim) çok dâhiyane fikirlerim  de yok ama kendi giydiklerimden örnekler verebilirim ancak... Ben sonbahar da pek etek giymiyorum(özel günler veya gideceğim yere göre değişir tabi) pantolon herzaman tercihimdir garanti oluyor çünkü. Benim gibi üşüyenlerdenseniz etekler benim için biraz molaya ayrılmış oluyorlar ne yazık ki...
İstanbulda hava malum sabahları ve akşamları soğuk,rüzgarlı ama öğlen bi o kadar sıcak olabiliyor.Bu Dönemlerde en iyisi yanınıza herzaman bir hırka yada şal bulundurmak. Benim çantam'da herzaman mevcuttur. Ayrıca Trençkotlar,Blazer ceketler de çok uygun.
Cumartesi günü küçük bir taksim gezisi yaptım. Herkes birbirinden farklı kimi askılı bluzlar,mini etekler,sandaletler.Kimi kalın montlar,uzun uzun kışlık çizmeler,yün şallar yada tam tersi üstü kaval altı şişhane durumu altından mini etek,şort sandalet giyip üstünde kalın yün ceket felan gerçekten gülünç bir durumdu. Bu duruma düşmemek için dikkat etmek gerek bunu için bazı sonbahar önerilerinde bulunmuştum... Çorap konusuna gelincede bu sene yine rengarenk çoraplar moda ve ben bu modayı çok sevdim. çook uçuk renkleri tercih etmiyorum henüz fosforlu felan biraz cesaret işi sanki ama benim tercihim beyaz,bordo,mavi,pembe ve bu renklerin tonları... Siyah kalın çorap içinde erken diye düşünüyorum...Fotograf konusuna gelincede yakında onu da yapıcam inş. kendimde o cesareti bulabilirsem :)
Aslında bugünkü post'tum daha farklıydı ama özellikle Zeynep için aradım,taradım sonbahar için ünlü,ünsüz yerli,yabancı halka inerek :) benim beğendiğim, tercih ettiğim sokak stilinden örnekler hazırladım... Umarım yardımcı olabilmişimdir;)








Hiç yorum yok: