19 Ekim 2011 Çarşamba

Terörü Lanetliyoruz

 Şehit Haberlerini okuduktan sonra içimden bişey gelmiyor...

Her defasında biraz daha yıkılıyoruz.ama ateş düştüğü yeri yakıyor arkadaşlar:(  bizler sadece insanlık adına üzülüyoruz. hiçbirimiz o şehitlerimizin aileleri gibi üzülemeyiz orası kesin daha önce facebookta yine aynı yazılarımı paylaşmıştım aynı sözlerim hala geçerli ve her şehit haberini aldıkca yine geçerli olacak...
Şehitlerimiz Allah katında herzaman yerleri bellidir. Ve tabiki şehitlerimize çok çook üzülüyorum ama beni en çok üzen geride kalanları...Anası,babası,kardeşi,ablası,abisi,sevgilisi,nişanlısı,eşi hatta çoçukları.onlar şimdi ne yapacak? psikolojisi nasıl olacak? kendilerine nasıl gelecek.? Annesi Babası onları kimbilir ne zorlukla büyüttü ne emekler verdi,hastalandıklarında başından ayrılmadılar belki el bebek gül bebek büyüdüler kim bilir belkide bir evin bir oğlu. Sen oğluna kıyamazsın ama gelir bir o.. çoçuğu onun hayatına son veririr. sonra vatan sağolsun oldu başka? Bu durum hepimizin başına gelebilir. Ama hep nerde yoksul var onu bulur. Hiç duydunuz mu ünlü bir iş adamının oğlunun şehit olduğunu? Ben hiç duymadım....İsterimki ne yoksulun nede zenginin evladı şehit olsun...ama sınıf ayrımcılığıda olmasın
Biz hep bizim başımıza gelmez başkalarının başına gelir diye düşünürüz. Ama öyle değil işte bugün komşunun evine ateş düşer yarın senin. O yüzden lütfen acılarımıza ortak olalım.Saygımızı kaybetmeyelim...
.ALLAH HEPSİNİN MEKANINI CENNET EYLESİN, AİLESİNE SABIRLAR VERSİN. HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN.
 
 

Hiç yorum yok: